Consells - PlataformaRPP

Consells i recomanacions per a tots els afiliats

Per estar puntualment informat sobre tots els esdeveniments i notícies de la PlataformaRPP, aconsellem a tots els afiliats que segueixin els consells d'aquest vídeo.

• Per rebre convocatòries i altres comunicats de la PlataformaRPP, és imprescindible haver acceptat la "Política de Privacitat" complimentant el formulari de "Consentiment" del nostre web.

• Per estar informat en temps real sobre totes les convocatòries, notícies, novetats, i altres afers relacionats amb la PlataformaRPP, instal·leu-vos en el vostre smartphone l'aplicació gratuïta "FeedReady", que podeu descarregar de "Play Store"(Android) o "App Store" (iPhone). Trobareu les instruccions de com fer-ho a la pàgina "Contactar" d'aquest web.

Gairebé tota la informació d'aquest web és reservada, en conseqüència nomès poden accedir-hi els afiliats a la PlataformaRPP que disposin de la corresponent identificació i contrassenya, clicant la pestanya "Zona d'Afiliats" d'aquest web.