Consentiment - PlataformaRPP

Consentiment pel tractament de dades personals

La Plataforma Afectats Externalització Règim de Previsió del Personal, en endavant PlataformaRPP, ha adequat la seva Política de Privacitat d'acord amb el nou Reglament General de Protecció de Dades de la Unió Europea (RGPD), pel que fa al tractament de les dades de caràcter personal.

Per aquest motiu, si vostè està afiliat o és usuari de la PlataformaRPP i desitja continuar rebent les nostres comunicacions, és imprescindible que complimenti el formulari adjunt per atorgar-nos el seu consentiment, alhora que li recordem que en qualsevol moment pot exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició, limitació, portabilitat i anul·lació, comunicant-ho per escrit a la PlataformaRPP a l'adreça Carrer Escorial 94, 08024-BARCELONA, o per correu electrònic a l'adreça rgpd@plataformarpp.com, indicant com assumpte "RGPD", adjuntant còpia del seu DNI o qualsevol altre document anàleg en dret, tal i com s'indica en l'esmentada llei.

SINO