Contactar - PlataformaRPP

Llocs WEB:

www.plataformarpp.org
www.plataformarpp.com

Codi QR (accés per a dispositius mòbils):

Correu electrònic corporatiu:

plataformarpp@plataformarpp.com

Correu electrònic RGPD (Protecció de dades):

rgpd@plataformarpp.com

Domicili Social:

C/. Escorial 94 - 08024 Barcelona

Per adherir-te a la PlataformaRPP:

Per seguir-nos a les xarxes socials:

Per estar al corrent de les novetats:

La PlataformaRPP utilitza el format "RSS" per enviar informació en temps real als seus afiliats, sent aquesta una manera automàtica, fàcil i senzilla d'estar al dia de tots els esdeveniments i novetats. Per tant, us recomanem que instal·leu en el vostre telèfon mòbil una aplicació gratuïta, per poder rebre i llegir aquestes notificacions.

ANDROID

Us proposem dues alternatives:

1 - L'aplicació gratuïta "RSS Reader - Simple Feed RSS Reader", que podeu descarregar de "Google Play" de (Android).

Aquesta aplicació és totalment gratuïta, es pot posar en idioma català, però porta un petit baner de publicitat.

Un cop descarregada i instal·lada en el vostre mòbil, obriu-la, aneu a "CONFIGURACIÓ" i seleccioneu:
  • "Actualitzacions automàtiques" i "Actualitzar a l'inici".
  • A "Notificacions" seleccioneu el soroll o música que us agradi per advertir-vos que ha arribat una notícia.
  • Si voleu, també podeu activar la "Vibració" i "Llum flash".
  • No cal tocar ni modificar cap altre paràmetre de l'aplicació.
  • Finalment en el Menú principal, cliqueu damunt "+ AFEGIR", cliqueu damunt la pestanya "SUBSCRIPCIÓ", us apareixerà una línia per posar text, escriviu plataformarpp.org i premeu el botó "CERCAR". Us apareixeran dues opcions: PlataformaRPP i PlataformaRPP-Notícies, seleccioneu ambdues opcions.

2 - L'aplicació gratuïta "Read - Simple RSS Reader", que podeu descarregar de "Google Play" de (Android).

Aquesta aplicació és totalment gratuïta, molt similar a l'anterior, però està en idioma anglès i no porta publicitat.

Un cop descarregada i instal·lada en el vostre mòbil, obriu-la, aneu a "SETTINGS" i seleccioneu:
  • "
    Automatic background sync
    " i "Sync on startup".
  • A "Notifications" seleccioneu el soroll o música que us agradi per advertir-vos que ha arribat una notícia.
  • Si voleu, també podeu activar la "Vibrate" i "Flash light".
  • No cal tocar ni modificar cap altre paràmetre de l'aplicació.
  • Finalment en el menú principal, cliqueu damunt "+ ADD", cliqueu damunt la pestanya "WEBSITE", us apareixerà una línia per posar text, escriviu plataformarpp.org i premeu el botó "SEARCH". Us apareixeran dues opcions: PlataformaRPP i PlataformaRPP-Notícies, seleccioneu ambdues opcions.

Aquesta aplicació és totalment gratuïta, però està en idioma anglès. Requereix iOS V10.3 o posterior. És compatible amb iPhone, iPad, i iPod touch.

Un cop descarregada i instal·lada en el vostre mòbil, obriu-la, aneu a "SETTINGS":
  • Us preguntarà si voleu afegir una adreça web, escriviu: plataformarpp.org
  • Us apareixeran dues opcions: PlataformaRPP i PlataformaRPP-Notícies, seleccioneu ambdues opcions.
  • A la següent pantalla guardeu ambdues opcions.
  • A partir d'aquest moment, ja rebreu puntualment en el vostre mòbil, qualsevol noticia o novetat que publiqui la PlataformaRPP. Apareixeran dins de la pestanya News.

Advertiment legal

En compliment del que disposa la normativa vigent en matèria de protecció de dades personals, el Reglament (UE) 2016/679 de 27 d'abril de 2016 (RGPD), la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre (LOPD) i el Reial Decret 1720/2007 de desenvolupament de la LOPD, l'informem que les dades personals aportades en aquest formulari seran tractades per la Plataforma Afectats Externalització Règim de Previsió del Personal (PlataformaRPP), amb l'única finalitat de respondre la seva consulta.
FORMULARI DE CONTACTE

SI