Contactar - PlataformaRPP

Llocs WEB:

www.plataformarpp.org
www.plataformarpp.com

Codi QR (accés per a dispositius mòbils):

Correu electrònic corporatiu:

plataformarpp@plataformarpp.com

Correu electrònic RGPD (Protecció de dades):

rgpd@plataformarpp.com

Domicili Social:

C/. Escorial 94 - 08024 Barcelona

Per adherir-te a la PlataformaRPP:

Per seguir-nos a les xarxes socials:

Per estar al corrent de les novetats:

Instal·leu en el vostre smartphone l'aplicació gratuïta "FeedReady", que podeu descarregar de "Play Store"(Android) o "App Store" (iPhone), i tot seguit afegir-hi l'adreça principal de la PlataformaRPP.

IMPORTANT: Aquest web, incorpora en tot el seu domini ".org" el protocol de seguretat "HTTPS" per salvaguardar i protegir la privacitat de dades i usuaris. En conseqüència, cal escriure correctament l'adreça de la PlataformaRPP a l'aplicació "FeedReady", afegint-hi la lletra "s" al final de "http".
L'adreça correcte perquè funcioni és https://www.plataformarpp.org
Advertiment legal

En compliment del que disposa la normativa vigent en matèria de protecció de dades personals, el Reglament (UE) 2016/679 de 27 d'abril de 2016 (RGPD), la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre (LOPD) i el Reial Decret 1720/2007 de desenvolupament de la LOPD, l'informem que les dades personals aportades en aquest formulari seran tractades per la Plataforma Afectats Externalització Règim de Previsió del Personal (PlataformaRPP), amb l'única finalitat de respondre la seva consulta.
FORMULARI DE CONTACTE

SI