Registre - PlataformaRPP

Codis d'accés

Per consultar la informació de la Zona d'Afiliats es necessari ser membre de la PlataformaRPP i disposar dels corresponents codis d'accés.

• El codi USUARI és el teu NIF amb la lletra inclosa. Per exemple: 12345678A

• La CONTRASENYA està basada en tres blocs de quatre caracters cada un, units pel simbol "&", amb el següent format: cccc&nnnn&aaaa

• El primer bloc (cccc), està format pels quatre primers caràcters del teu eMail.
    • El segon bloc (nnnn), està format per les quatre primeres xifres del teu NIF.
    • El tercer bloc (aaaa), és el teu any de naixement.

No t'oblidis de posar els dos símbols "&" com a separadors dels blocs. Vigila que no hi hagin espais en blanc davant o darrera de la contrassenya. Ha de quedar quelcom similar a això: mail&4060&1950

Important

Si malgrat tot no pots accedir a la zona d'afiliats, perquè has canviat el teu mail o per qualsevol altra raó, omple i envia el formulari adjunt. Un cop verificada l'autenticitat de la petició, la PlataformaRPP et donarà d'alta com a usuari de ple dret i t'ho comunicarà per correu electrónic.

Recorda que pots canviar la contrasenya d'accés des de la zona d'afiliats, clicant damunt "Consulta i modificació de dades" i a continuació "Modificació de dades".

Si no ets membre de la PlataformaRPP, pots afiliar-te a l'apartat Adhesió.

Advertiment legal

En compliment del que disposa la normativa vigent en matèria de protecció de dades personals, el Reglament (UE) 2016/679 de 27 d'abril de 2016 (RGPD), la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre (LOPD) i el Reial Decret 1720/2007 de desenvolupament de la LOPD, l'informem que les dades personals aportades en aquest formulari seran tractades per la Plataforma Afectats Externalització Règim de Previsió del Personal (PlataformaRPP), amb la finalitat de tramitar la seva sol·licitud d'accés a la Zona d'Afiliats.

SI